This entire design is hand drawn with pencil and scanned (except the eraser). I hope you like it!

VOTE FOR THIS AS BESTEE!!!

Vote for this shirt in the Bestee Awards and you could win this poster!!!!

more information HERE!

  • Miguel Abreu

    In my humble opinion, is simply fantastic :D
    I'd wear that!
  • Chengui

    Thanks guys!!!
  • I AM SCUMBAG

    skull with hair said:
    GBI said: like this,...
    :)

    you should trace it!

    eeeh, bad form sir.
  • ratkiss

    I want this so much
  • Go Ape Shirts

    This rules! I predict a really high score and a definite print.
  • oscarface

    don't know but maybe more dramatism with some blood being spit from the woman... :P
  • Chengui

    Thanks everybody!!!
  • Nathan

    incredible!
  • isaboa

    sweet!
  • Will Petersen

    This is awesome :D
  • 1000eyesdesign

    Pat Fox said: haha clever! great illo and idea
  • Timbo Fresh

    very stellar one color design.

    clever mock up with the pencil too!
  • MonsieurEureka

    so awesome!
  • alexmdc

    totd coming up for you sir, killer f*cking design
  • LITTLE CAT

    awesomeness in perfection !!!!!
  • Deformed Giraffe

    Love it.
  • augie

    skull with hair said:
    I AM SCUMBAG said:
    skull with hair said:
    GBI said: like this,...
    :)

    you should trace it!

    eeeh, bad form sir.

    i stand by it.

    backed
  • Roni Lagin

    amazing
  • Chengui

    wow!!! Thanks for the loves!!!
  • mrcoffeebean

    Senior, This is really suit my vision!
    Motto: Less Computer Work Makes Tee Worth
  • jess4002

    wonderful.
  • Chengui

    111!!! Thanks everyone!!!
  • alvarejo

    Tee of the day, there you go! and a SURE next print @ Threadless. Congrats my friend
  • gaunty

    I keep coming back to this. Amazing.
  • heat.

    So great!
  • YAWN

    haha.. nice one! vote for you at threadless.
  • corefolio

    genius!
  • buko

    AWESOME!
  • ChrisW

    i love this but the only weak point is the proportion of the ladies head.
  • I AM SCUMBAG

    augie said:
    skull with hair said:
    I AM SCUMBAG said:
    skull with hair said:
    GBI said: like this,...
    :)

    you should trace it!

    eeeh, bad form sir.

    i stand by it.

    backed

    carry on then. lol
  • alexmdc

    congrats!!!! well deserved, like I said before your ticket to your select ;)
  • SteveOramA

    i agree with alex. this could be the one!
    well deserved totd.
  • Chengui

    Thanks everyone!!! woohoooo!
  • Chengui

    I can only hope Alex - as you well know...even if it scores really well there is no guarantee.
  • I AM SCUMBAG

    shit totd, that was fast. :D
  • fallen

    damn clever design! you'r the man!
  • Jake Ward

    ChrisW said: i love this but the only weak point is the proportion of the ladies head.
  • Chengui

    Jake Ward said:
    ChrisW said: i love this but the only weak point is the proportion of the ladies head.

    Yeah - if it's selected I will definitely be tweaking that a little. I think changing the body and her right arm will go a long way in making the proportion at least tolerable :)
  • jimiyo

    I love the rendering on the eraser. It looks dang real.

    Hillary Clinton!
  • MichaelLoSauro

    Fantastic.

Advertise with us

Advertise with us


Sign Up

Forgot Your Password?